Răspunsuri

2014-10-15T09:02:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A intrat in gura putului (fantanii) ..
nu-i mai tace gura de cand a castigat \ a facut nu stiu ce ..
el vorbeste cu gura plina ,chiar daca stie ca nu e politicos.
ea are o gura de aur.\bronz\argint\fier\ :)) 
sii....Din cauza asta e in gura lumii....
30 4 30
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T09:18:26+03:00
Floarea gura-leului este foarte frumoasa.
Marin merge in casa sa bea o gura de apa.
Gura pesterii este foarte larga.
Nu mi-am putut tinu gura in privinta la vorbele spuse3 de un coleg de al meu.
DACA NU ITI PLACE CUM AM FORMULAT GASESTE TU ALTA!!!:*



45 4 45