suma a 2 nr e 906 daca scadeti dintr-un nr pe 3 si-l adugati la celalalt nr atunci cele 2 nr vor fi egale descoperiti numerele

prin metoda figurativa va roog muult

si va multumesc


P.S. sunt in clasa a IV-a pt unii........

2

Răspunsuri

2014-02-24T16:38:37+02:00
A + b = 906
a - 3 = b + 3 => a = b + 6
b + 6 + b = 906
2b + 6 = 906
b = 450 => a = 456
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T16:46:00+02:00
A+b=906
a-3=b+3
Domne...stau si ma gndesc de nu stiu cand..... Am uitat cu se face....
sau stai!!!
daca...is egale 906:2=453
si a=453 b=453
trebuie sa le aflam inainte de a scadea din a si aduna in b
deci.... a=456 iar b=450!!!!!
Mi-am amintit!!!!!
dar in ce clasa esti ?
A7a
si dupa ce ai desenat segmentele scri si metoda aia algebrica de sus...care am scris-o la raspuns
da,multuuumesc super mult
Cu placere!