Răspunsuri

2014-10-15T07:23:02+03:00
Verde...................................................................
Comentariul a fost şters
pai verde este culoarea verde pe care nu ai mentionat-o in intrebare
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T07:24:56+03:00
Primare - rosu, albastru si galben
Secundare - verde, oranj si violet
Reci - albastru, verde, violet 
Calde - oranj,rosu, galben
1 5 1