Scrieti urmatoarele multimi cu ajutorul intervalelor:
a) A= x apartine numerelor rationale cu propietatea ca 2 mai mic decat lxl mai mic decat 5
b) B= x apartine numerelor rationale cu propietatea ca 1 mai mic sau egal cu lxl -3 mai mare decat 4.

2

Răspunsuri

2014-10-15T00:25:56+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a) 2<|x|<5 \\\\ 2< x< 5 \\\\ \boxed{A=(2;5)} \\\\\\ b) 1 \leq |x|-3<4 \ | 3 \\\\ 4 \leq |x| <7 \\\\ 4 \leq x<7 \\\\ \boxed{B=[4;7)}
:)) ce?
Asteapta o secunda.
Îmi poți da prin mesaj dacă îți e mai ușor, anw.:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T06:22:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A)
Daca 2 ≤ |x| < 5  =>   x ∈ (-5; -2] U [2; 5)  
A = (-5; -2] U [2; 5), A « Q  (Semnul "«" inseamna "inclus")

b) 
1 ≤ |x| - 3 < 4   | + 3
4 ≤ |x| < 7
=> x ∈(-7; -4] U [4; 7) 
A = (-7; -4] U [4; 7), A « Q  (Semnul "«" inseamna "inclus")


1 5 1