Răspunsuri

2014-10-14T23:59:25+03:00
Sentimentele si gandurile autorului sunt transmise indirect prin actiune si personaje, modul de expunere specific este naratiunea si are si dialog parca:)) :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T00:00:01+03:00
-are narator
-modul de expunere dominant este naratiunea care se impeteste cu dialogul
- are personaje
-autorul isi exprim aideile/sentimentele in mo dindirect cu ajutorul personajelor 
-intamplarile sunt structurate pe momentele subiectului
1 5 1