Răspunsuri

2014-10-14T22:57:19+03:00
De vreme ce ai spus tu secretul. Eu adorm devreme. Copilul acela plange intruna. Intr-una din zile s*a intamplat. Eu insami am marturisit. Insa-mi placea si mie.
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T22:57:19+03:00
De vreme ce nu mi-am facut temele, am inceput sa nu mai fiu respectat.
Astazi am m-am culcat foarte devreme pentru a nu pierde meciul de miine dimineata.
Cu aceasta veste am inceput sa sar de bucurie intruna.
Intr-una din aceste lucrari poti gasi sensul vietii :D
Deja nu mai gred in mine insami.
A plecat acum, insa-mi este deja dor.
multumesc mult) stii sa faci propozitii foarte bune) :D
Exagerezi :D Acestea sunt propozitii foarte simple.Scrise din fuga :D
:D