Răspunsuri

2014-02-24T16:26:36+02:00
Bio-chimie :3 ....acolo vreau eu....sau poti matematica-informatica ....eu ași opta pentru biologie-chimie. Succes!
Biologie-chimie :))
nu :))
Eh astunci nu stiu :)))
:)) o sa mai ma gandesc eu
Nimic nu e imposibil....doar tema mea la fizica...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T16:29:33+02:00
Eu zic sa nu mergi intr-un loc unde nu o sa te descurci.Informeazate mai mult despre alte profiluri,de ex. la ce o sa dai bacul si ce fel de profesori sunt
1 5 1