Răspunsuri

2014-10-14T22:10:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Viața ar fi primitivă,lipsită de cunoaștere, am inventa și reinventa aceleași lucruri fara a avea ocazia sa le lasam mostenire.Ne-ar lipsi arta,poezia,umanitatea.
58 4 58
Vreau sa raspund.Mai pune intrebarea.Am scris mult
dar numi mai trebuie..:(
am scris deja..:)
Vah..ok
:))))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T22:12:16+03:00
Daca nu ar exista carti toti am fi niste inculti  nu am putea sa aflam nimic ce ne intereseaza am fi niste oameni nestiutori
29 4 29