Intr-un oras sunt conectati la internet 728 423 clienti. Dintre acestea,435412 au varstra intre 14 si 18 ani, cu 269 873 mai putini a varstra intre 19 si 25 de ani.Cati utilizatori au varstra peste 25 de ani?

2

Răspunsuri

2014-10-14T22:10:41+03:00
435 412 + 269 873 = 705 285
728 423 - 705 285 = 23 138 CLIENTI PESTE 25 ANI
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T22:26:07+03:00
435412-269873=165539
728423-435412-165539=127472  
r=127472

1 5 1