Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T21:45:06+03:00
Modurile de expunere predominante sunt descrierea si monologul liric,autorul își exprima gândurile ideile si sentimentele folosind un limbaj expresiv,elementele de prozodie,cum este eul liric(in general e contemplator ,cel care privește si descrie cu emoție)
4 5 4
2014-10-14T21:47:15+03:00
A basmului nu intereseaza?Lirice:
1.Operele sunt scrise in versuri.
Genul liric cuprinde 
-Lirica orala,populara,ce cuprinde:
1.Doina
2.Cantecul
-Lirica scrisa,culta,ce cuprinde :
Elegia
Oda.

Asta e tot ce am prins sa scriu in timpul lectiei..Sper ca am ajutat cat de putin.
1 4 1