Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T21:42:06+03:00
A anunta-a vesti
uman-omenesc
innainte-in fata
astronauti
a pasi-a merge
indraznet-infipt
a cantari
aproximativ-aproape
5 3 5
2014-10-14T21:46:08+03:00
A anunța -a vesti, a aduce la cunoștință, a avertiza.
uman -caracteristic omului.
inainte - în față, întâi, în frunte.
astronauți - oameni care călătoresc în spațiu, cosmnaut.
a pasi - a umbla, a merge, a sări, a trece peste.
indrăzneț - mai cu tupeu, curajos.
a cântări - a afla masa.
aproximativ - apropiat.
2 5 2