Răspunsuri

2014-02-24T16:22:05+02:00
Trei numere naturale consecutive adică: n+1+n+2+n+3=315 3n+6=315 3n=315-6 3n=309 n=309/3 n=103 Deci: -primul număr=103 -al doilea număr=104 -al treilea număr=105 Sper că te-am ajutat! :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T16:24:14+02:00
A+b+c=315
a=a
b=a+1
c=a+2
(Pt. ca sunt consecutive....exemplu:1=1; 2=1+1; 3=1+2)
Acum inlocuim b si c:
a+a+1+a+2=315
3xa+3=315
3xa=315-3
3xa=312
a=312:3
a=104
deci... b=105
c=106
6 4 6