Clasa a 7 ajutațimă vă rog cu acest grafic din poză iată sarcinile a) viteza mișcării fiecărui turist b) distanța parcursă de fiecare turist până la întâlnire c) peste cât timp de la începutul mișcării celui de-al doilea turist a avut loc întâlnirea.

2

Răspunsuri

2014-10-14T21:34:13+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T22:18:18+03:00
A)V1=8km/3h=8/3km/h
V2=8km/2h=4km/h

b) pana la intalnire fiecare turist parcurge 8 Km in timpi diferiti primul in 3 ore si al doilea in 2 ore.
c) Dupa 2 ore
Succes!
3 5 3