Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T21:33:49+03:00
Face baie. Are o baie frumoasa. Masa lui este de 56 kg. Are o masa frumoasa in bucatarie. Are o carte noua. Elevul acela e prost. Cainele e rau.
9 4 9
2014-10-14T21:34:11+03:00
Ai carte ai parte=minte
mmimiimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiioooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp