Suma a trei numere este 290 866 . Suma primelor doua este 27 108 , iar a ltimelor doua este 273 441. Care sunt cele trei numere?

2
Care este c? 290860-27108=263752 care este a? 290866-273441=17419 care este b? 27108-17419=9689.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T21:33:23+03:00
Din suma totală scădem suma primelor numere pentru a afla al treilea număr : 290866-27108= 263758 ( al treilea număr )
Din suma totală scădem suma ultimele două numere pentru a afla primul număr : 290866-273441= 17425
Apoi scădem din suma totală suma celui de-al treailea număr cu primul : 290866- ( 263758+17425 ) = 290866-281183 = 9683.
Sper că ai înțeles !
11 4 11
2014-10-14T21:35:26+03:00
A+b+c=290866
a+b=27108
c=290866-27108
c=263758
b+c=273441
b+263758=273441
b=273441-263758
b=9683
a+b=27108
a+9683=27108
a=27108-9683
a=17425

17425+9683+263758=290866