Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T21:29:01+03:00
Silaba este sunetul sau grupul de sunete ce cuprinde in mod obligatoriu o vocala si numai una care se pronunţă cu un singur efort  expirator (printr-o singură deschidere a gurii).   După numărul de silabe, cuvintele sunt monosilabice
5 4 5
2014-10-14T21:29:35+03:00
Silaba- Segment fonetic alcătuit dintr-unul sau din mai mult foneme pronunțate printr-un singur efort expirator. ◊ Silabă închisă = silabă care se termină într-o vocală.
Unitate fonetică minimă a lanțului vorbirii, alcătuită din unul sau mai multe sunete, care se pronunță printr-un singur efort expirator. ◊ ~ deschisă silabă care se termină într-o vocală. ~ închisă silabă care se termină într-o consoană