Răspunsuri

2014-10-14T21:17:44+03:00
O zi nemai pomenita de frumoasaera. Am fost la mare .Numi venia ochilor ca sunt la mare . Ca prima datta la mare meam facut fotografi de amintire .Si miam scris numele pe appa alesia ::::: scurt clar si cuprinzator
2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T21:18:59+03:00
In excursie.
Soarele straluceste pe bolta cerului , iar un vant bate usor . O zi perfecta ! Astazi merg in excursie , alaturi de cativa colegi , cu doamna invatatoare.
La munte , mai precis . Cand am ajuns , am cautat un loc liber , unde sa stam si sa ne odihnim . Am facut un picnic , am ras , am glumit , pana cand , am pornit spre "drumetie" . Am mers imprejur , imprejur , alaturi de doamna invatatoare . Ins a, cineva s-a abatut de la drum . Este Andrei . A luat-o la stanga , fara sa ii pese ca s-ar putea rataci . Imediat ce profesoara a constatat ca lipsesti , am inceput sa il cautam cu totii , impreuna . Am strigat ce am strigat , pana cand am auzit un zgomot . Ne-am uitat in jur , dar nimic . M-am abatut putin de la drum , uitandu-ma intr-o vale . Acolo , Andrei , statea jos , cu piciorul ranit . Am alarmat-o pe doamna invatatoare si l-am ajutat sa urce . Doamna invatatoare l-a mustrat putin , insa la cat de fericita era ca l-a gasit , nu a mai zis nimic.
Andrei si-a cerut scuze , apoi a zambit cu coltul gurii . Doamna profesoara l-a iertat , spunandu-i totusi ca data viitoare nu o sa mai scape atat de usor.
2 5 2