Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T21:17:32+03:00
Chiar acum scriu(am început cu ultima).
Tăranul român a fost descris în multe opere literare.
Nicu e un om slab.
A tăcea este o virtute,iar a glumi e sănătos.
Aud cum îi bate inima.
S-a
plâns că are dureri la ficat.
S-a făcut liniște în clasă.
Rochia ei are o pată.
6 3 6
2014-10-14T21:24:04+03:00


Taranul ingrijeste gradina.
Cainele este foarte slab
A tacea este imposibil
A glumi face pe oameni sa rada
Inima este lucrul care te ajuta sa iubesti
Noi mancam ficat de pui.
Liniste, cu totii!!
Pata asta nu v-a mai iesi.
Plecam chiar acum!

3 4 3