Selecteaza din fragmentele urmatoare formulele de salut,de permisiune,de solicitare.
Lizuca isi ceru voie de la rachita:
-Matusa rachita,sopti ea cu sfiala,ne dai voie sa intram in casa la mata?''
Mihail Sadoveanu-Dumbrava minunata
-DE cum intra Scufita Rosie in raristea codrului,numai ce-i iesi inainte lupul.
-Buna ziua ,Scufita Rosie!zise el.
-Multumesc frumos,lupule.''
Charles Perraut-Scufita Rosie
Ogarul ii spuse lui Mos Martin:
-Ei,da-ne, te rog,ceva de imbucat si de baut!
-Am niste placintele,friptura si vin de stafide...
Calin Gruia-Ciubotelele ogarului

2

Răspunsuri

2014-10-14T21:02:06+03:00
1.La mata..
2.Buna ziua, Multumesc frumos lupule
3. Te rog.
Sper ca te-am ajutat
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T21:04:57+03:00
De salut:buna ziua
de permisiune:ne dai voie sa...
de solicitare:da-ne te rog...
2 5 2