1) Alegeti forrma scrisa corect a urmatoarelor cuvinte compuse:
apa grea/apa- grea
apa oxigenata/apa-oxigenata
bineinteles/bine-inteles
binevoitor/bine-voitor
cale ferata/cale-ferata
drum de fier/drum-de-fier
prim ajutor/prim-ajutor

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-14T20:56:52+03:00
Apa grea,apa oxigenata,bineinteles,bine voitor,cale ferata,drum de fier,prim-ajutor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T20:57:08+03:00
Apa-grea
apa oxigenata 
bine-inteles
bine-voitor
cale ferata
drum de fier 
prim-ajutor
1 5 1