Răspunsuri

2014-10-14T20:52:25+03:00
Alfa si omega sunt 2 lietre ale alfabetului grecesc.
poprul lui moise ,cand au fost in desert au primit mana cereasca..
si inca una cu ,,tapul ispasitor,, si te las in pace:D te rog scumpo
In Ziua Ispasirii, tapul ispasitor a fost alungat din cetate.SAU In clasa mea Alin este tapul ispasitor.
alege si tu pe care o vrei
mersi dulceata
te rog sa nu imi mai zici scumpo sau dulceata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T20:54:57+03:00
Bunicii mei urmaresc emisiunea Alfa si Omega.
Vecinul meu a vazut venind din cer spre el o mană cereasca.
3 5 3