scrie numerele de doua cifre in care cifra unitatilor este cu 3 mai mare decat cifra zecilor


2
sincer nu ma pre-a pricep de acceai vam cerut ajutorul !
Ai inteles exercitiul?
si va multumesc tuturor celor care ma-ti ajutat foarte mult !
aproape :))))
primul pas este schema cu zeci si unitati,apoi aplici ce stii

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T16:02:10+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
14,25,36,47,58,69
Sper ca te-am ajutat

pai nu cred ca e bine.. trebuie sa fie cu 3 mai mare decat a zecilor..
am gasit nr 39 si 26
39,26
da cifra zecilor intra de 3 ori in cifra unitatilor
tu ai zis cu 3mai mare,
2014-02-24T16:10:11+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Numerele sunt: 14,25,36,47,58 şi 69.
Explicaţie:  Numere de două cifre adică de forma ab. În acest caz numerele sunt a şi a+3.
Sper că te-am ajutat! :)
din zeci scazi 3,este opusul 41,52,36,47,58,69
multumesc frumos!!!
Chiar nu ai pentru ce ( din partea tuturor )
mi-ai fost de mare ajutor va multumesc !
conteaza mult sa te ajute cineva cand ai nevoie !