Răspunsuri

2014-02-24T16:02:22+02:00
4x+x=250
5x=250
x=250:5
x=50
numarul tau este 4x=200
33 3 33
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T16:17:12+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
|---|---|---|---|  a
|---|  b
250/5=50  b
4*50=200  a
74 4 74