Răspunsuri

2014-10-14T20:31:10+03:00
Nu are. Vocabularul este alcatuit din : Masa vocabularului; Vocabularul fundamental.Acestea sunt 2 lucruri diferite.
cuvantul e unitatea de baza
nitatea de bază a vocabularului este cuvântul care are:
- o formă - totalitatea sunetelor sau literelor din care este alcătuit;
- unul sau mai multe sensuri.

Sensul unui cuvânt este dat de context, deoarece, considerat izolat, cuvântul poate avea mai multe sensuri, dar într-un context anumit acesta are o singură semnificaţie.
ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T20:31:33+03:00
Unitatea de baza a vocabularului este cuvantul . Sper ca te-am ajutat!
10 4 10