Răspunsuri

2014-10-14T20:42:18+03:00
Fractie ireductibila este fractia care o simplifici pana nu se mai poate simplifica
30/60= se taie zerourile=3/6=se simplifica cu 3=1/2
22/55=simplif.cu 11=2/5
96/144=se simplif.cu 16=6/9=simplif cu 3=2/3
166/664= simplif.cu 2=83/332=simplif.cu 83=1/4
2323/4646=simplif cu 2323=1/2
233233/466466=simplif cu 233233=1/2
11 4 11
ok deci cred ca al tau e bun ca sa pot face si eu corect sa nu o dau in bara
da lol
cu placere :* noroc :D
mersi
ai avut dreotate baiete
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T20:55:13+03:00
Fractie ireductibila inseamna ca fractia nu se mai poate simplifica
30 supra 60 se simplifica la 10=3 supra 6 (30:10 si 60:10)mai merge simplificat cu 3 1 supra doi
22 supra 55 este ireductibila 
96 supra 144 =2 supra 3
166 supra 664= 83 supra 332
2323 supra 4646=2323 supra 4646
2333233 supra 466466 =233233 supra 466466
4646:2323=2
466466;233233=2
asa ca se pot simplifica, al meu e corect
of pe cine sa mai cred
fa cum iti place