Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T20:27:33+03:00
 "Decret"=Act prin care se stabilesc dispoziții generale obligatorii sau prin care se reglementează anumite situații juridice
Act prin care se stabilesc dispoziții generale obligatorii sau prin care se reglementează anumite situații juridice.
2014-10-14T20:28:34+03:00
Decretul este un document/act ce stabilesc dispozitii obligatorii , fiind eliberat/creat de catre un judecator sau o persoana importanta/suprema a puterii statului.