Seara buna!Am nevoie de ajutor la problema urmatoare:"Calculati perimetrul unui triunghi echilateral cu linia milocie de 9|√3 "

2
Ce reprezinta linia aceea verticala dintre 9 si √3 ?
IMPARTIREA(FRACTIE)
O. K. !!!

Răspunsuri

2014-10-14T20:07:52+03:00
Linia mijlocie este jumatate din latura cu care este paralela.
Linia mijlocie este 9 / √3 = 9√3 / 3 = 3√3
=> L = 2*3√3 = 6√3 cm
=> P = 3 * 6√3 = 18√3 cm 


Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T20:10:58+03:00
9/√3* 2=18/√3 CM(LINIA MIJLOCIE ESTE JUMATATE DIN LATURA LA CARE ESTE PARALELA) ,RATIONALIZIND NUMITORUL VEI OBTINE 6√3.PERIMETRUL TRIUNGHIULUI ECHILATERAL VA FI P= 3*6√3=18√3 CM.
1 5 1