Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T20:05:38+03:00
A) inimos(adj.)
b) inaripat (adj)
c)a impietri (vb.)
d) umbros (adj)
f)a(se) innora(vb.)
e)indragostit(adj)

1 5 1
2014-10-14T20:09:55+03:00
A) Inima -  inimos , inimioara  nu stiu sigur daca e si inimos 
b) Aripa - arpioara ,  inaripat 
c) Piatra - pietros , pietroaie , impietrit 
d) Umbra - umbrit  doar atat imi vine in minte 
e) Nor- innorat ,  deznorit (cred ) , noricel  
f) Dragoste - indragostit , ingragostita , neindragostit , dragastos . 
 Nu stiu cat de bune sunt dar sper ca te-am ajutat :D