Scrie cel puțin trei numere naturale,de șase cifre care au suma cifrelor egala cu 21.

Va rog sa ma ajutați pt ca pe fisa de la școală rezolvarea trebuie in cate patru chenare. Va multumesc

2

Răspunsuri

2014-10-14T19:53:50+03:00


9+8+4=21

nr sunt: 400890, 489000, 984000,

1+7+2+5+6=21

nr pot fi: 172560, 721650, 106572


Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T19:58:00+03:00
123456; 314571;209505;731253 (uite cateva ..dar mai sunt) :))
1 5 1