Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T19:45:46+03:00
A face pe prostu A sta gura-casca A taia frunze la caini A te da de-a rostogolul A te da de-a berbeleacul A te face frate cu dracul A face pe dracu in patru
inca domnisoara :*
heiiiii tie tia cerut cineva parerea ?
mi-ai zis ''dansa'' si nu sunt batrana
fraero :)
dute... de proasta termina odata ca ma calci pe nervi fati tema fara PC esti asa desteapta ?
2014-10-14T19:49:33+03:00
A face pe prostu
 A sta gura-casca
 A taia frunze la caini
A te da de-a rostogolul
 A te da de-a berbeleacul
 A te face frate cu dracul
 A face pe dracu in patru
!!! :* :* <333
:)
:))
bah fraerrelor avei chef de cearta ?
tu ai inceput cearta eu ti-am spus multumesc ce nu-ti convine?
hai pa altadata nu o sa te mai ajut ..... macar trebuia sa pui caciulita la a deci ..... in fine cu placere