Răspunsuri

2014-10-14T19:41:59+03:00
Genul epic cuprinde operele literare în care ideile și sentimentele autorului sunt transmise indirect, prin intermediul acțiunii și al personajelor. Genului epic îi corespunde, ca mod de expunere, naratiunea
Trasaturiile genului epic sunt: -prezenta personajelor
-prezenta actiuni
-prezenta naratorului
Genul epic cuprinde totalitatea creatiilor epice adica acele opereliterare in care autorul isi exprima indirect sentimentele prinpovestirea unor fapte, a unor intamplari si prin intermediulpersonajelor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T19:42:33+03:00

exprimarea sentimentelor indirect prin actiune si personaje, iar modul de expunere specific este naratiunea.
1 5 1