Răspunsuri

2014-10-14T19:28:07+03:00
Viata omului bun mereu va fi fara de moarte .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T19:29:47+03:00
In nuvela ,,Toiagul pastoriei iarba apare intr-un mod neasteptat de consateni,in timp ce in jur totul este negrul tarinii,iarba verde apare ca o minune.Ea simbolizeaza dainuirea,este amintirea vesnica a pastorului,a bunatatii sale nelimitate,vesnic verde.
20 4 20