Răspunsuri

2014-10-14T19:13:16+03:00
Un dovleac , o vrajitoare , o casa bantuita , un monstru etc

pai poti sa desenezi un cimitir iar la intrarea in cimitir sa fie 2 dovleci!
Hei aceasta intrebare nu e prea legata de scoala dar tot pentru ea este.Cum as putea face niste urechi de pisica si o
coada??
Cauta pe net poze cu pisici si incearca sa faci cu foaia pe PC..
Poti sa faci un dovleac mare cu niste umbre, un schetel langa el si un liliac !
Multumesc ! <3
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-14T19:13:18+03:00
Poi deseneaza o casa mai mult in culori negre stii ce zic o alee si pe langa aceea alee niste dovlecei insirati , poti sa mai faci un dovlec mare pe intrega pagina
Multumesc! :*
poti sa desenezi un cimitir cu fantome si schelete