Răspunsuri

2014-10-14T19:08:50+03:00
CAMP=CAMPULET,CAMPISOR,CAMPENESC,CAMPIE.CUVANTUL DE BAZA ESTE CAMP PLUS SUFIXELE CARE URMEAZA LA FIECARE CUVANT. TOAMNA=TOMNATIC ,tomnatice,toamnele
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T19:18:26+03:00
Cimp-cimpulet,incimpit,descimpit,cimpusor,cimpuriu.
Toamna-tomnulita,tomnica intomnit,destomnit,tomnariu,tomnisoara.
:)
Multumesc! Am luat 10 pe acest exercitiu ! Lyyyyy
idk u but ly :))