Răspunsuri

2014-10-14T19:21:05+03:00
RASPUNSUL:
Al+3H2O=Al(OH)3+H2
sau poate ii asa:
Al+5H2O=2Al(OH)3+2H2
esti sigura?
da
ACUM IES EGAL SI INTR-O PARTE SI IN ALTA
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T19:26:14+03:00
Al+3H2O=Al(OH)3+H2 eu cred ca așa 

in ce sens ?
adica 3 de la Al(OH) este in spate si nu se poate
de ce doar Al(OH) de 3 ori .. se scrie jos in colț.. cum era altfel sa scriu ?
nu dar H intra de 6 si iese de 5 asa cum facusi tu
da nu am fost atent ... mii de scuze pentru raspuns gresit .. uite asa precis 2Al+6H2O=2Al(OH)3+3H2