Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T19:08:26+03:00
A)este 20
b) a
c) este a
d) este 24.
a) a×20+b×20=20*(a+b)
b)a×15+a×19-a×23=a*(15+19-23)=a*11=11*a
c)a×m-a×X+a×y=a*(m-x+y)
d)24×X-24×y-24×z+24×a=24*(x-y-z+a)
marcheaza te rog ca cel mai bun daca vrei te rog. :*
merrsic.
Oricum sunt la fel :D Mersi pt raspuns
2014-10-14T19:08:28+03:00
A) a×20+b×20=20*(a+b)
b)a×15+a×19-a×23=a*(15+19-23)=a*11=11*a
c)a×m-a×X+a×y=a*(m-x+y)
d)24×X-24×y-24×z+24×a=24*(x-y-z+a)
2 4 2