Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T19:02:47+03:00


In primul rand, autorul isi exprima direct sentimentele+eul licric si marci gramaticale(vb si pronume la pers I)

In al doilea rand, limajul este expresiv(imagini artistice+figuri de stil) :)

Explica in maximum cinci randuri semnificatia versurilor”Cu bratele de marmur,cu parul lung,balai-\Si fata stravezie ca fata albei ceri” est
e din poezia ”Din valurile vremii”.(te rog daca poti)
Hmm.... Sunt metafore care sugereaza misterul iubitei indragostitului, acestea ii dau unicitate acesteia si o fac speciala....Primul vers semnifica faptul ca avea mainile neclintite(cred) Pff..nu stiu:)) Mai scrie si tu ceva de genul:))
Ms
Cu placere;)
2014-10-14T19:02:54+03:00
1.este scris in versuri ;
2.sint exprimate gindurile direct
1 3 1