Răspunsuri

2014-10-14T19:00:26+03:00

Deosebiri: Muntii sunt mai inalti in cea orientala. In cea sudica sunt doar roci sedimentare pe cand in cea orientala sunt si vulcanice si metamorfice. In cea orientala sunt ape minerale.

Asemanari: Ambele sunt bogate in depresiuni, pasuri, trecatori:))

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T19:02:27+03:00
Ambele grupe sunt alcatuite in totalitate din flis 
ambele au orintare culmilor NV-SE
ambele grupe sunt pozitionate in Carpatii Orientali
ambele sunt caracterizante printr-un grad ridicat de fragmentare datorita nr mare de depresiuni , rauri si pasuri 
s-au format prin incretire in timpul orogenezei alpine 
nu stiu ce sa mai zic 
azi am dat si eu test la geografie si asta ne-a dat :))
ce ti-am spus eu mai sunt majoritatea sunt asemanari 
succes la scoala !

Multumesc,si tie la fel. :*
daca esti in cls a 8a mult succes in examene :( :*
Multumesc si tie la fel