Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-14T18:56:41+03:00
Se are in vedere ca femeile au mai bine grija de bolnavi de oarece barbatii sunt insuportabili
iar in ail doilea se are in vedere ca daca esti urit nimeni nu te va judeca iar daca esti frmos toti te judeca si nuti merge
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T19:03:17+03:00
       Se considera ca femeile ingrijesc mai bine bolnavii decat barbatii, deoarece ele au deja o experienta in spate ca mame sau ca gospodine si sunt mai rabdatoare.

        Daca cineva este urat atunci este sigur si viclean. - aceasta afirmatie nu este intotdeauna adevarata. Uratenia exterioara nu inseamna si uratenie sufleteasca. De cele mai multe ori este invers, adica persoanele frumoase au sufletul rau.

5 4 5