SCRIETI CORECT URMATORUL TEXT

la
intoarcerea sa ii spuse ce a patit am cumparat nevasta un ac si neavand
cum sal aduc lam pus intrun car cu fan cand neam despartit nu lam mai
gasit nebun esti tu ma

2

Răspunsuri

2014-10-14T18:53:10+03:00
La intoarcerea sa ii spuse ce a patit, am cumparat nevestei un ac si neavind cum sa-l aduc l-am pus intr-un car cu fin, cind ne-am despartit nu l-am mai gasit, nebun esti tu ma...
......... NU E SI DIALOG? -
da,pai au iceput inaintea mea si nu am reust(
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:59:58+03:00
La întoarcerea sa îi spuse ce-a pațit:
-Am cumpărat,nevastă , un ac și,neavînd cum să-l aduc l-am pus într-un car cu fîn.Cînd ne-am despărțit nu l-am mai gasit.
-Nebun ești,mă bărbate!
15 4 15
nu trebuia sa mai spui barbate
Noi am facut această temă,ma scuzi ,,m-am condus din caietul meu)
:)
oricum multumesc