Rescrieti textul urmator , punand semnele ortografice si de punctuatie necesare :
tata a venit vremea sami dai ceea ce miai fagaduit la nastere auzind aceasta imparatul sa intristat foarte si ia zis dar bine fiule de unde pot eu sati dau un astfel de lucru nemaiauzit .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:52:12+03:00
Tata,a venit vremea sa-mi dai ceea ce mi-ai fagaduit la nastere.Auzind aceasta,imparatul s-a intristat foarte si i-a zis :
- Dar bine fiule,de unde pot eu sa-ti dau un astfel de lucru nemaiauzit?
68 4 68
2014-10-14T18:55:38+03:00
Tata a vent vremea. Sami dai ceea mi-ai fagaduit. La nastere auzind acestea imparatul s-a intristat foarte tare,si a zis:
-Dar bine fiule, de undew pot eu sa-ti dau un astfel de lucru nemaiauzit?
Sper ca te-am ajutat.

21 3 21