Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:54:43+03:00
Show-ul meu preferat este Next Star deoarece sunt foarte multi copii talentati. Acest show imi place foarte mult deoarece este despre copiii .In acest show participa copiii care danseaza, canta, fac teatru si este foarte urmarit. In acest show imi place foarte  juriul care este format din niste artisti foarte talentati. Juratul meu favorit este (de cine iti place ) dearece (de ce iti place).
2014-10-14T20:26:49+03:00
Pole ciudes e foarte educativ.un show foarte interesant.el ma indruma spre bine.toti ca si mine il adora. si de aceea imi place.