Răspunsuri

2014-10-14T18:43:43+03:00
DAN A PRIMIT UN CADOU FRUMOS.
SORINA CANTA FRUMOS.
dAOR ATAT STIU INCA NU AM INVATAT DAR MAINE O SA FAC SCHIMBAREA VALORII GRAMATICALE


ms
Te rog ma ajuti si pe mine la intrebarea mea
care e?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:44:43+03:00
Lenesul mai mult alearga.(din adj. lenes) Oful meu nu il stie nimeni.(din interj.of) Binele e rasplatit cu bine.(din adv.bine)