1.NUMITI ALTE CUV.ASEMENEA TERMENULUI"CIRD'',CARE DESEMNEAZA GRUPURI DE PASARI SAU DE ANIMALE.CARE DINTRE ACESTEA AR PUTEA INLOCUI SUBSTANTIVUL "CIRD"IN EXEMPLELE DIN TEXT (CIRDURI DE COCOARE ,CIRD DE CORBI)

VA RRRRRRROOOOOGGGG :O:O:O:O
Va multumesc

2

Răspunsuri

2014-10-14T18:38:58+03:00


cird-stol

sau turma, ciurda, banc, haita :)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:42:22+03:00


Turma de oi,haita de lupi,caini,cireada de vaci...sunt multe


mersi
cu placer si bafta in continuare!
sau banc de pesti
mai era
*placere