Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:39:27+03:00
A+b=258
b=5a
a+5a=258
6a=258
a=258:6
a=43
b=5*43
b=215

43+215=258
|----| este a; |----|----|----|----|-----| este b;spune ca b este de 5 ori mai mare;deci este cat 5 a;atunci 1a+5a(care este b) fac 6 a; mai departe e simplu...
ms ms mult
ai inteles?
da
cu placere!
2014-10-14T18:41:20+03:00
A+b=258 A=5•b 5•b+b=258 6•b=258 B=258:6 B=43=>a=43•5=215
1 5 1