Răspunsuri

2014-10-14T18:36:19+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:39:05+03:00
Acel om e fastidios intodeauna (pictisitor) Acel exercitiu este ibextricabil niciodata nu se tine de cuvand ,este un libertin
a treia incepe cu "niciodata"
Matei e un băiat fastidios. Tema noastra era safacem acele exerciții ibrextricabile. Andrada este o persoana libertina.
a cam micsorat propozitiile mele =))
Pe naiba