Răspunsuri

2014-10-14T18:36:26+03:00
(5a+25)-93=a 5a=a+93-25 5a= a+68 =>68=4a => a=17
Si nr este 17*5=85 ( au uitat sa scriu, sorry)
5a+25-93=a/5
Ca sa nu mai scriu gen x+25-93=x/5 ca la clasa a 4-a mai nasol cu fractiile, l-am impartit direct pe x in 5 sa nu mak dea cu fractie dupa dar e corect in ambele moduri ( am incercat sa gadesc cat mai simplu pt ei ca si eu m-am gandit la fel la inceput)
este bine merci
Eu stiu ce ai vrut tu sa zici, am corectat sa nu copieze ea ca sunt sigur ca ii zicea invatatoarea ca nu a inteles enuntul sau chestii de genul.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:37:48+03:00
i+25-93= \frac{i}{5}
5(i+25-93)=i
5i+125-465=i
4i-340=0
4i=340
i= \frac{340}{4} =85
mai am un ex postat ma poti ajuta? este cu bomboane
Ma uit acum la el.
ok merci,mai postez inca unul