Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:27:28+03:00
3x-6+2x-6=5x-12                                                                                                6x-5x=-6+6-12                                                                                                     x=-12
2014-10-14T18:27:44+03:00
3(x-2)+2(x-3)= 5x -123x-6+2x-6=5x-12
5x-12=5x-12
x poate lua orice numar natural sau nenatural
1 5 1