Aici sunt 2 intrebari Merci pentru ajutor :D
1.- Identificati neologismele din urmatoarele versuri:
"Trec fantome ale verii in declin, Corabiile sufletului meu marin."

2.- Alegeti forma corecta a urmatoarele neologisme:
Asterix / Asteris
A escalada /A excalada
Fuziform / Fusiform
Inopinat / Inopinant
Itinerar / Itinerariu
Tango / Tangou.
MULTUMESC :D















2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:24:12+03:00

1.in declin, corabii, marin

2. asterix/fusiform/a escalada/inopinant/itinerariu/tango. :P

nu sitam:)) uuups!!
:)))
:P
eu nu stiu mult pen tru ca acum 1 luna am vinit din spanea
deaia
2014-10-14T18:25:51+03:00
Fantome , declin , marin 
asterisc , a escalada , escroc, fusiform , inopinat , intinerar , sculptor , stres , tangou .
P.S . asta am avut pentru azi ca tema , in plus mi-a corectat profa tema :)))