Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:14:30+03:00
Derivarea este mijlocul intern de imbogatire a vocabularului prin care , la radacina cuvantului , se pune un sufix sau un prefix
15 4 15
2014-10-14T18:15:58+03:00
Exm: ai cuvintul,, a inflori '' -prin derivare cu prefixul,,in-'' si sufixul ,,-i'' de la substantivul ,,floare'' asadar cuvintele derivate sint cuvinte formate cu ajutorul sufixelor si a prefixelor 
                             sper sa-ti ajute e ceea ce am invatat eu!!!!!  :D